Contact
+31 (0)514 602 211
  • Batterijenland aanbod Breedste aanbod van NL
  • Batterijenland ervaring Ruim 19 jaar ervaring
  • Batterijenland bedrijven op rekenening Bedrijven op rekening
  • Batterijenland levertijd Werkdagen voor 17u besteld, vandaag verstuurd
  • Batterijenland veilig betalen met PAY

Batterijenland

Winkelwagen 0
€ 0,00

 

Uitgevoerde acties 2019
Intern zaken op orde
Doel: MVO verbeterproces op gang houden (KPI 2-wekelijkse bijeenkomst)
Er vindt 2-wekelijks overleg plaats met QMS team om te werken aan de KPI’s.  
Doel: Meer mensen betrekken bij MVO verbeterproces
Er worden intern resultaten gedeeld en v.w.b. de voortgang van de doelen en KPI’s. Er worden periodiek mailings verzonden naar klanten.
Doel: Minder energiekosten (KPI – doel TVT van max 3 jaar)
We hebben een besparing van 20% op energie (vooral elektriciteit) door: 
Het uitzetten van servers, monitoren, het plaatsen van LED verlichting in magazijn, spreekkamer, kantine en kantoorruimtes en het plaatsen van zonnepanelen voor gebruik printers.
Doel: Minder milieu impact en groter bewustzijn
Producten worden in een speciale milieubox geplaatst en worden in een container geplaats.
Doel: Minder gebruik papier
Er wordt minder papier gebruikt door het plaatsen van dubbele beeldschermen. Verder worden bijna alle facturen digitaal verzonden. Er wordt totaal wel meer papier verbruikt doordat er een groei is en daardoor meer productie orders geprint worden. We willen dit gaan beperken door te starten met een nieuw productieprogramma waarbij we digitaal de gehele productie kunnen verwerken. 
Doel: Implementeren ISO14001
Het milieu aspecten register is gemaakt met de actuele wet- en regelgeving. De audit zal plaatsvinden in 2018. 
Invloed in de keten
Doel: Kennis en bewustzijn vergroten/imago verbeteren 
Er vindt structureel overleg plaats met stakeholders over MVO. Er wordt een flyer meegezonden met de goederen over de impact op het milieu van het verkeerd omgaan met de batterijen. 
Klanten weten wat ze kopen
Doel: Transparant maken van markt
In gesprekken met klanten, met de vragenlijst en door extra informatie die geplaatst is op de website vergroten wij het bewustzijn t.a.v. de keuze die onze klanten hebben. Hier gaan we de komende jaren mee verder.